Щепа - зважаючи на невисокі ціни - непогана альтернатива пелетам та брикетам. Використання щепи і тирси в якості палива дозволяє вирішити проблему утилізації відходів деревообробки. Сучасні технології та високий рівень автоматизації котлів забезпечують якісне, екологічно чисте спалювання цих деревних відходів.
ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИ ПРИЙНЯТТЯ ТА ОБЛІКУ тріски (щепи)
Приймання тріски здійснюється партіями, розміри яких визначаються за погодженням постачальника зі споживачем.
Документ про якість тріски, що оформляється підприємством- виробником на кожну партію тріски, повинен містити такі дані:
- найменування підприємства-виробника, його товарний знак і місцезнаходження;
- найменування відомства чи підприємства, до системи якого входить підприємство-виробник;
- марку і породу технологічної тріски;
- кількість тріски в щільних кубічних метрах;
- результати випробувань;
- позначення стандарту, на підставі якого здійснюється приймання тріски.
Приймально-здавальні випробування проводять за наступними показниками:
- Масова частка кори;
- Масова частка гнилі;
- Масова частка залишків на ситах;
- Зміст обвуглених частинок;
- Зміст металевих включень.
Періодичні випробування проводять на вимогу споживача, визначають склад тріски по породам, масову частку мінеральних домішок, масову частку тріски з пом'ятими крайками, кут зрізу.
При отриманні незадовільних результатів хоча б по одному показником проводять повторну перевірку на 20 точкових пробах. Результати повторної перевірки поширюються на всю партію. Якщо після первинної перевірки наступний відбір проб неможливий, всі 30 проб відбираються одночасно на початку перевірки.
Облік технологічної тріски. Технологічну тріску враховують у кубічних метрах щільної маси з округленням до 0,1 м
Коефіцієнти переведення насипного об'єму тріски в щільний залежать від типу транспорту, типу навантажувальних пристроїв і відстані вивезення тріски.
Для перекладу насипного об'єму тріски в щільний обсяг при переве-
ках автомобільним транспортом застосовують такі коефіцієнти:
0,36 - до відправки споживачеві;
0,40 - після перевезення на відстань до 50 км;
0,42 - після перевезення на відстань понад 50 км.
Класифікація паливної тріски в відповідності з європейськими стандартами ONORM M7 133 і DIN 66165
Немає коментарів:
Дописати коментар